Pontaj
  • Despre SVTPassWEB 2.0
  • Funcționalități
  • Module opționale
  • Pentru cine este recomandat?
  • Versiunea DEMO
  • TOP REFERINȚE
  • Despre SVTPassWEB 2.0

    După 6 ani de experiență în domeniu, dezvoltare și adaptare continuă, versiunea 2.0 a SVTPassWEB își face debutul.
    Versiunea 2.0 este un sistem inteligent, complex și prietenos care se poate adapta perfect la firme de orice profil și la toate tipurile de programe de lucru.
    Proiectele de succes în 10 sectoare diferite sunt o amplă dovadă a acestui fapt:
    Activăm în domenii de la industria textilă până la industria farmaceutică, alimentară și industria grea.Motivare pentru a alege SVTPassWEB 2.0 pentru societatea dumneavoastră:

    • Interfață web cu facilitate crescută care face posibilă conectarea oricând și de oriunde;
    • Sistem ușor instalabil și configurabil;
    • Posibilitatea gestiunii unui număr nelimitat de angajați și puncte de lucru adăugate;
    • Rapoarte și bilete de voie printer-friendly;
    • Limba de bază: română. Având mai multe opțiuni lingvistice, se poate alege limba preferată pentru fiecare utilizator individual, ceea ce facilitează utilizarea într-un mediu multinațional;
    • Posibilitatea salvărilor de siguranță manuale;
    • Serviciu de suport tehnic profesional;

     

    Cere ofertă de preț!

  • Funcționalități

    Evidența timpului de lucru, a orelor suplimentare și a întârzierilor

    • Setarea dinamică și precisă a orarelor, ceea ce îl face adaptabil la fiecare program de lucru:
      – într-un schimb, în două sau mai multe schimburi;
      – de noapte, în weekend, in zile de sărbătoare;
      – 12 /24 , 24 /48 , 20 /36;

    – garda, în sistemul sanitar;
    – gestionarea programului de lucru care se repetă ciclic: 6 zile de lucru, 2 zile de repaus, etc.:

    Orarele pot fi setate separat pentru indivizi sau pentru grupe, respectiv se poate seta repetarea periodică sau intervalul de timp în care este valabil orarul aferent.

    Atenție! Dacă o persoană are orar desemnat individual și de grup în același timp, orarul individual are prioritate în fiecare caz.

      • Calcularea exactă și precisă a timpului de lucru (pe baza orarului, sau fără orar).
      • Evidența orelor suplimentare și a întârzierilor conform politicii organizaționale. Există posibilitatea setării toleranței față de întârzieri și ore suplimentare,
        respectiv a strămutării dinamice a orelor suplimentare (se calculează ca zi liberă, ori se plătește, etc.)

     

    Evidența dinamică și precisă a zilelor libere, a delegațiilor și a biletelor de voie

        • Programul oferă posibilitatea de a seta și a ține evidența precisă a zilelor libere individuale, în grup sau a celor globale referitoare la întreaga companie.
          Se pot seta următoarele tipuri de concediu atât pentru indivizi cât și pentru grupe: concediu de odihnă, medical, cu plată, fără plată, concediu impus de angajator, concediu de maternitate, de sărbători naționale oficiale, etc.

     

        • Zilele nelucrătoare oficiale se pot seta global, referitor la întreaga companie, iar în acest caz ziua nelucrătoare are prioritate față de zilele libere individuale și de grup.
        • Generarea biletelor de voie, respectiv listarea acestora direct din sistem. În cazul biletelor de voie, se poate selecta dacă biletul se eliberează în scop personal sau în interes de serviciu , iar în funcție de aceste criterii se poate decide dacă timpul petrecut în afara locului de muncă se include sau nu în timpul de lucru.

     

    Generarea rapoartelor complexe

        • Raport acces: oferă o imagine precisă și detaliată asupra permisiunilor și interdicțiilor de acces în diferite zone dinainte prestabilite pentru grupuri și utilizatori.
          Raportul de tip check-list oferă un mijloc sigur și eficient pentru efectuarea adecvată și strictă a restricționărilor în anumite zone de acces.

     

        • Raport pontaj (detaliat și foaia colectivă): generarea rapoartelor complexe conform legislației de muncă în vigoare.

     

        • Raport concedii: programul permite afișarea zilelor de concediu anual repartizate pe fiecare angajat în parte, respectiv strămutarea zilelor libere de la un an la altul.

     

        • Raport de prezență/absență generat pe baza orarului: se poate genera pentru grupuri și utilizatori de asemenea, selectând o singură zi sau comparând două zile.

     

    Generarea exporturilor

        • Export foaia colectivă: raportul se poate genera pentru toate grupurile sau selectând doar un singur grup.

     

        • Exportarea evenimentelor: acesta se poate filtra pentru toate grupurile și zonele sau se poate face selectarea a câte unei zone sau a unui grup.

     

        • Exportare în programe de calcul salarial: ex. Nexus, WinMENTOR, WinSal, Hsalar.
          Recomandat in special pentru personalul de la resurse umane!

     

     

    Evidența personalului

        • Crearea profilului detaliat al angajaților: nume, poză, funcție, grup de lucru, calificări speciale, durata contractului de muncă, zilele libere de care dispune.
        • Posibilitatea imprimării unui card de acces/legitimație direct din sistem pentru fiecare angajat prin încărcarea logoului companiei, pe baza unui șablon predefinit.

     

        • Crearea web-userilor, cu nume de utilizator și parolă.
        • Tipurile de utilizatori cu nivele diferite a web-userilor: Super-Admin, Șef de secție, șef de grup, utilizator. Nivelele presupun drepturi de utilizare diferite.

     

        • Contractul de muncă pe perioada determinată poate fi introdus în profilul angajaților aceasta insemnând că după încetarea contractului de muncă sistemul nu îi mai permite angajatului accesul în perimetrul de lucru, nu mai apare în rapoarte, iar cardul de acces poate fi repartizat unei alte persoane.

     

    Statistici – În special recomandat pentru departamentul de conducere!

      • Statistici de prezență: repartizat pe grupuri, afișat cu culori diferite, arată câți angajați sunt prezenți în ziua selectată. Acesta se poate monitoriza în funcție de orar dar și în cazul celor care lucrează fără orar prestabilit.

     

      • Statistici de intrare/ieșire: arată pentru ziua selectată sau chiar prin compararea a două zile diferite câte evenimente de intrare și/sau ieșire au avut loc în zona sau punctul de lucru selectat, pentru grupul indicat sau utilizatori.

     

     

    Cere ofertă de preț!

  • Module opționale

    • Modul control personal: sistemul alege în mod aleator angajați pentru control (măsurarea alcoolemiei, percheziție corporală, etc.) la intrarea/ieșirea din zona de lucru.

     

      • Modul captură foto: Înregistrare cu cameră IP – Zâmbiți, vă rog! Înregistrare de imagini cu persoana utilizatoare înainte, în timpul și după eveniment.

     

      • Modul Liew View: Transmisiune directă – afișarea și monitorizarea evenimentelor în timp real.

     

      • Modul de notificare: se pot activa notificări din partea sistemului prin e-mail.
        Se pot selecta următoarele cazuri: spațiul de stocare încărcat 85-90 %, dacă o persoană neautorizată pătrunde într-o zonă, dacă s-a forțat ușa, dacă s-a activat semnalul de alarmă, dacă s-a produs o eroare de conectare cu serverul, dacă cititoarele nu se pot conecta, etc.
        Evenimentele se pot clasifica în funcție de nivelul importantei: înaltă, medie și scăzută.
        Se poate seta ca notificarea să se trimită fie prin sms, fie prin e-mail pentru fiecare eveniment în parte.

     

     

    Cere ofertă de preț!

  • Pentru cine este recomandat?

    SPRIJINĂ MUNCA MAI MULTOR DOMENII

      • Pentru conducere creează posibilitatea măririi eficienței, a transparenței și a creșterii funcției de control, precum și a optimizării de costuri.
      • În planificarea sarcinilor și resurselor sprijină managerul care conduce grupul de lucru, oferindu-i o imagine precisă și reală despre efectuarea muncii în timpul întregului proces de lucru.
      • Colegilor din domeniul resurselor umane le stau la dispoziție informații actualizate pentru calculul salarial bazat pe evidență, plasând evaluarea și remunerarea performanței salariaților într-o dimensiune nouă și modernă.
      • Oferă feedback continuu și pentru salariat; acesta va dispune de informații actualizate și precise despre orele de lucru, delegațiile și zilele libere, iar pe lângă acestea, feedback-ul continuu va avea un efect pozitiv și motivant asupra efectuării muncii.
  • Versiunea DEMO

    Încearcă AICI gratuit versiunea DEMO!

    Informațiile de logare presetate sunt:
    Nume utilizator: admin
    Parola: 1234

    1.2

    Pentru a folosi aplicația demo există două variante, Licență demo valabilă 30 zile cu toate modulele sau licență gratuită, pentru maxim 10 utilizatori fără module valabil pe perioadă nedeterminată.

  • TOP REFERINȚE

    Peste 500 de licențe SVTPassWeb vândute din ultimii 6 ani.

    Iată câteva dintre proiectele noastre de succes: