Prism Online – RO

Livrarea produselor

Livrarea produselor se face oriunde în țară prin intermediul serviciilor de curierat in maxim 2 zile lucratoare.

Livrarea produselor în strainatate se face prin serviciul curier privat (DHL / DPD / TNT)

Costul transportului în străinatate este suportat de către client.

Nu ne asumăm răspunderea pentru eventualele întârzieri sau costuri ale expediției dacă acestea sunt cauzate de transportator.

Garanția produselor
Garanție: 24 luni

Certificatele de garanție sunt emise conform legislației în vigoare.

Garanția certifică calitatea și fiabilitatea echipamentului și se acordă în conditțile în care produsul a fost utilizat și depozitat în conformitate cu instrucțiunile date de producător. Astfel, la solicitarea garanției este necesară prezentarea produsului defect, împreună cu accesoriile aferente, copie a facturii fiscale și copie a certificatului de garanție. În cazul în care produsele ajung neînsotite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fără a i se soluționa garanția.
Valoarea maximă a daunelor ce pot fi plătite de SVT ELECTRONICS SRL față de orice client în cazul nelivrării sau a livrării necorespunzătoare este valoarea sumei încasate de SVT ELECTRONICS SRL de la acest client.

Dacă produsul primit are un defect fizic (este lovit, zgâriat, fisurat, ciobit, spart) vă recomandăm să refuzați livrarea. Daca totuși ați acceptat coletul, vă recomandăm să nu folosiți produsul și să ne aduceți situația la cunoștință în maxim 48 de ore de la livrare.

Retur

Produsele comandate online ce au ca modalitate de livrare: ridicarea de la punctul de lucru, nu beneficiază de retur (acestea au posibilitatea de a fi verificate și de a li se testa funcționalitatea la recepție). Ne rezervăm dreptul de a verifica și acceptă produsul la solicitarea clientului.

Înainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit sa justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decat cele prevăzute la art.13 alin.(3) și art.14 din O.U.G Nr.34/2014, în termen de 14 zile calendaristice începând de la ziua în care intra în posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.

Produsul returnat trebuie sa fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original, documentele care l-au însoțit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc.

Vânzătorul va rambursa contravaloarea produsului în maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data informarii svtech.ro de către Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract și acceptarea returului, într-un cont bancar.

Svtech.ro va putea amâna rambursarea contravalorii produsului până la primirea produsului vândut sau până la primirea unei dovezi conform căreia acesta a fost expediat, în cazul in care svtech.ro nu s-a oferit să recupereze el însuși produsul (se va lua data cea mai recentă).

Pentru a beneficia de returul produselor conform Ordonantei de Urgenta 34/2014, trebuie contactat telefonic sau prin mail compania, cel târziu in a 14-a zi calendaristică de la data ridicării/primirii produsului. Sesizarile după aceasta perioada nu sunt luate în considerare. De asemenea produsul trebuie sa intre in posesia noastra cel tarziu in a 14-a zi calendaristică de la data la care Consumatorul a comunicat către svtech.ro decizia sa de retragere din contract.

Returul produselor se poate face prin curier sau poștă sau venind direct la sediul svtech.ro, dar nu înainte de a completa formularul de retur și a primi acceptul din partea noastră.

În cazul în care au fost achizitionate mai multe produse de același fel, nu se poate returna decât un singur produs desigilat, restul cantitații este acceptată doar dacă produsele sunt sigilate.

Vă rugăm ca în momentul expedierii sau când veniți la sediul svtech.ro, coletul sa contina copie dupa factura sau bon.

Nu se pot returna produse aflate în una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:

Produsul nu mai are ambalajul original complet in care a fost livrat

Etichetele de identificare sunt deteriorate sau lipsesc

Plata

Plata online

Plată securizată cu cardul on-line prin Netopia MobilPay

Plata ramburs

Plata ramburs prin Fan curier. Comanda se achita în momentul în care veți primi coletul de la reprezentantul Fan curier. Utilizând această metoda, va trebui să plătiți două lucruri: în primul rând rambursul coletului (suma exactă a comenzii), iar în al doilea rând, transportul coletului, care va fi plătit la destinație.  Folosind această metoda, puteți face livrarea la orice locație (acasă, serviciu, etc.). Nu este nevoie ca adresa destinatarului să coincidă cu adresa de livrare.

Transfer bancar

Transfer bancar – metoda preferată. Metoda de plata preferată de clienți cu personalitate juridică. Transferul bancar se va efectua conform facturii primite pe mail, originalul facturii fiind prezent în colet. Comanda va fi procesată după ce primim confirmarea plății pe email. Factura nu va conține și plata transportului (prin una din cele două metode disponibile), în acest mod coletul ajungând la dvs. cu obligația plății taxelor de transport.

Date pentru Transfer Bancar:

  1. RO18 BRDE 270S V204 3696 2700 – RON BRD TG MURES
  2. RO22 BACX 0000 0016 7020 8001 – EUR Unicredit TG MURES